۱۳۹۶ اردیبهشت ۲۵, دوشنبه

معرفی تور کوش آداسی آژانس مسافرتی مهر پرواز

کوش‌آداسی شهری زیبا در مرکز استان آیدین ترکیه است.کوس آداسی به معنای جزیرهٔ پرنده می باشد. این شهر زیبا و توریستی در نوار ساحلی منطقه اژه قرار گرفته است. شهر زیبای کوش آداسی به صخره های زیبا و سواحل شنی معروف است.چشم انداز سواحل آرام کوش آداسی در غروب آفتاب بسیار زیبا است و انواع مراکز تفریحی و گردشگری ، هتل ها و رستوران ها در کنار این سواحل برای گردشگران ساخته شده است. به طور مثال ساحل شنی کادینلار دنیزی که برای انواع ورزش‌های آبی مثل شنا، غواصی و اسکی روی آب برای گردشگران ساخته شده است. همه ساله هزاران گردشگر از سراسر جهان با خرید تور کوش آداسی برای بازدید از این شهر زیبا و استفاده از امکانات آن به کوش آداسی سفر می کنند.


  آب هوای کوش آداسی:
کوش آداسی همانند دیگر شهر های جنوبی ترکیه دارای آب و هوای مدیترانه ای می باشد. آب و هوای مدیترانه ای همان طور که از نام اش پیداست تابستان های گرم و زمستان های نسبتا سرد دارد و کوش آداسی هم از این قاعده مستثنی نیست . فصل بهار و تابستان مناسب ترین زمان برای برگزاری تورکوش آداسی و تور لحظه آخری کوش آداسی است ولی در فصل های دیگر سال کوش آداسی آفتابی است و می شود در سواحل آن شنا و قایقرانی کرد.


 مراکز خرید کوش آداسی:
یکی از بهترن و جذاب ترین قسمت سفر خرید کردن است مخصوصا برای خانم ها. مراکز خرید کوش آداسی مدرن و بزرگ است که انواع محصولات ترک و بین المللی را با قیمت مناسب عرضه می کنند واکثر برند های معروف جهان هم در مراکز خرید کوش آداسی نمایندگی دارند و مسافران کوش آداسی می توانند در این مراکز خرید به تفریح و خرید کردن بپردازند و از رستوران و کافی شاپ های پاساژ های کوش آداسی استفاده کنند و لذت ببرند. از مراکز خرید معروف کوش آداسی می توان به مرکز خرید سوکه کوش آداسی ، مرکز خرید کوش کوش آداسی ، فرش آبرش کوش آداسی ، مرکز خرید مودا آنتی لوپ در کوش آداسی نام برد.
 هتل های کوش آداسی:
کوش آداسی به دلیل جذب گردشگر و توریست و رشد اقتصادی روز افزون خود دست به ساخت و سازهای بسیاری زده است که هتل های  کوش آداسی از این قاعده مستثنی نیست . کوش آداسی به داشتن هتل های شیک و مدرن معروف است . از هتل های 4 و5 ستاره کوش آداسی گرفته تا هتل های لوکس کوش آداسی که همگی دارای بهترین امکانات تفریحی و ورزشی هستند و با آخرین متود های روز جهان و اروپا اداره می شوند از امکانات هتل های کوش آداسی می توان به رستوران , پذیرش شبانه روزی ، بالکن ، اتاق های پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان , فروشگاه در هتل ، تهویه ، بار و حتی غواصی اشاره کرد از هتل های معروف کوش آداسی می توان به هتل کندی اونورا کوش آداسی ( Cande Onura Hotel)، هتل کلاب سولارا کوش آداسی (Club Hotel Solara)، هتل آداکوله کوش آداسی (Adakule Hotel Kusadasi) و هتل پینه بای ریسورت کوش آداسی (Pine Bay Holiday Resort Kusadasi ) اشاره کرد.


 بهترین زمان سفر به کوش آداسی :
در آخر بهترین زمان سفر به کوش آداسی در فصل تابستان می باشد. قیمت و هزینه تور کوش آداسی در این فصل تابستان نسبت به فصل های دیگر کمی بالاست ولی در فصل تابستان می توانید از مراکز تفریحی و سواحل کوش آداسی استفاده کنید. به طور کلی از 15 تیر تا 15 شهریور بهترین زمان سفر به برگزاری تور تابستانی کوس آداسی است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر