۱۳۹۷ اسفند ۱۵, چهارشنبه

در آنتالیا به این پارک های آبی بروید تا شگفت زده شوید!‏


آیا شما هم از آن دسته از آدم هایی هستید که کودک درونتان هنوز زنده است؟!!‏اگر پاسخ شما مثبت است باید به شما تبریک گفت ! چون شما هنوز دلتان جوان است و باید تفریح کنید.‏

ما برای شما پیشنهادات جذاب و تفریحات بی نظیری را در نظر گرفته ایم، کافیست آماده سفر شوید و ‏به آنتالیا بروید.‏

پارک های آبی بی نظیر و پرهیجانی در آنتالیا وجود دارند که جزو جاذبه های گردشگری آنتالیا نیز محسوب می شوند که در طول سفر تور آنتالیا پرواز سان اکسپرس از آن لذت خواهید برد.


پارک آبی ‏Troy‏ بزرگ ترین پارک آبی مدیترانه

برای یک روز سرشار از خوشی و لذت، شما می توانید به این پارک آبی بروید و از 15 سرسره ‏متفاوت و هیجان انگیز و همچنین شبیه ساز موج سواری، رودخانه ها و استخرهای موج آن لذت ببرید.

‏شما می توانید به راحتی یک روز کامل را در آن جا بگذرانید، چراکه علاوه بر تفریحات مفرح آن، می ‏توانید از کافی شاپ های متعدد آن نیز استفاده کنید و یا در زیر چترهای آفتابی ریلکس کنید و لذت ‏ببرید و برای شروع سفر بهتر است تورآنتالیا پرواز قشم ایر خود را از قبل رزرو کنید.


پارک آبی ‏Dedman hotel‏ در ساحل ‏Lara

در این پارک آبی تفریح کنید و از اقامت خود در آنتالیا لذت ببرید.این پارک آبی ‏کوچکتر از پارک آبی ‏Troy‏ است اما هم سرسره های متعدد هیجان انگیز و دلهره آور و هم سرسره ‏های نه چندان ترسناک دارد و برای همه اعضای خانواده لذت بخش است و تجربه ایی متفاوت در تور آنتالیا پرواز پگاسوس برای شما به جای می گذارد.




پارک آبی ‏Aqualand‏ در ساحل ‏Konyaah

این پارک آبی یک ‏قسمت را به کودکان 4 تا 8 سال اختصاص داده است که می توانند ساعت های پراز شادی و هیجان را ‏در آن سپری کنند.این پارک آبی یک بهشت برای کودکان و همچنین بزرگسالانی است که ترکیب آّب و ‏آفتاب را دوست دارند.

این پارک آبی با 36 سرسره، 15 استخر جذاب و جکوزی و بسیاری بازی های ‏هیجان انگیز دیگر، تا قدری به شما لذت می دهد که در آن احساس می کنید زمانتان به سرعت نور می ‏گذرد و سفر شما در تور آنتالیا پرواز اطلس گلوبال بسیار مهیج  تر می شود.




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر