۱۳۹۸ بهمن ۱۴, دوشنبه

چرا باید به آنتالیا سفر کنیم

مهم ترین دلایل سفر به شهر زیبای آنتالیا
دلایل زیادی برای سفر به زیباترین شهر ترکیه وجود دارد. آنتالیا معروف به مروارید مدیترانه و یکی از بهترین نقاط تفریحی و گردشگری در جنوب غربی ترکیه می باشد. این شهر زیبا با طبیعتی فوق العاده، ساحل فیروزه ای ترکیه ، جاذبه های تفرحی فراوان به عنوان یکی از مراکز اصلی  گردشگری کشور ترکیه معروف می باشد. این شهر با طبیعت بی نظیر و مملو از درختان نخل و بنادر زیبا، خانه های قدیمی و خیابان های کم عرض و زیبا معروف می باشد. شهر آنتالیا سالانه میزبان میلیون ها گردشگر و توریست می باشد. 
این شهر یکی از مقرهای اصلی حکومت رومیان بوده است که آثار زیادی از آن دوران به یادگار مانده است و شما در سفر می توانید از این آثار بازدید نمایید. علاوه بر نکاتی که گفته شد، آنتالیا این نگین زیبا در سواحل مدیترانه چیز های زیادی برای ارائه به شما مسافران گرامی دارد و می تواند یک سفر بی نظیر را برایتان رقم بزند. 


در شهر زیبای آنتالیا کدام هتل ها را برای اقامت انتخاب کنیم
اگر در سفر خود به دنبال هتل و اقامتگاه های لوکس و لاکچری هستید، شهر آنتالیا یکی از بهترین انتخاب ها برای شما عزیزان می باشد. همیشه انتخاب هتل و محل اقامت جز اصلی ترین بخش های سفر می باشد که انتخاب آن ها برای مسافران بسیار مهم است. شما دوست دارید در سفری که دارید از بهترین امکانات استفاده کنید و خدمات ویژه ای را نیز دریافت نمایید. آنتالیا یکی از شهر هایی می باشد که مملو از هتل های با ویژگی ALL و UALL می باشد که علاوه بر آن، خدمات ویژه ای را نیز به شما ارائه می دهند. علاوه بر آن یکی از شهر هایی در ترکیه است که اکثر هتل های آن پنج ستاره و دارای پارک آبی هستند و شما اوقات بی نظیری را در این شهر می توانید تجربه کنید. البته شما می توانید هتل ها و اقامتگاه های ارزان هم در آنتالیا پیدا کنید و بسته بودجه و هزینه ای که می خواهید داشته باشید.  هتل های خوب آنتالیا به همراه اطلاعاتشان را می توانید در سایت مشاهده نمایید که برای نمونه می توان به :
و... می توان اشاره کرد. بهترین هتل های آنتالیا در مناطق معروف آن یعنی کمر، بلک و لارا واقع شده است و شما اگر به دنبال هتل های شیک آنتالیا هستید باید در این مناطق اقامتگاه های خود را انتخاب کنید.


جاذبه ها و تفریحات جذاب در آنتالیا
شهر زیبا و ساحلی آنتالیا در سال های اخیر پیشرفت چشمگیری در صنعت گردشگری ترکیه داشته است و یکی از محبوب ترین شهر های ساحلی این کشور بزرگ می باشد. آنتالیا دارای اقلیم مدیترانه ای است و همین باعث جذب روز افزون گردشگران شده است. این شهر بسیار مدرن می باشد و امکانات رفاهی عالی برای مسافران خود فراهم کرده است. مثل بقیه شهرهای ترکیه، شما برای گشت و گذار در نقطه به نقطه ی آن وقت کم می آورید و بهتر است برای سفر خود برنامه ریزی دقیقی انجام دهید تا بتوانید از بهترین جاذبه ها و مناطق تفریحی آن دیدن کنید و یک سفر خاطره انگیز را برای خود رقم بزنید. 
شما پس از اینکه به این شهر زیبا و ساحلی رسیدید می توانید پس از استراحتی کوتاه، بازدید از شهر زیبا آنتالیا را آغاز نمایید و از نقطه به نقطه ی آن بازدید کنید. بهتر است روز اول خود را به بازدید و گشت و گذار در سواحل زیبا آنتالیا اختصاص دهید و سری هم به کافه ها و رستوران های فوق العاده ی آن بزنید و اولین غذا یا دسر و نوشیدنی مخصوص ترکی را نوش جان کنید. روز دوم را می توانید به بازدید از جاذبه های توریستی آنتالیا  اختصاص دهید پیشنهاد ما بازدید از :
و... می باشد. روز سوم خود را می توانید به تفریحات هیجان انگیز این شهر اختصاص دهید و یک روز عالی را برای خود رقم بزنید. این شهر تفریحات ویژه ای برای شما مسافران گرامی در نظر دارد که از هیجان انگیز ترین این تفریحات را، می توانید در صفحات زیر مشاهده کنید:

خرید از بهترین و محبوب ترین مراکز خرید آنتالیا
یکی از بهترین و جذاب ترین قسمت های سفر، گشت و گذار در مراکز خرید می باشد. آنتالیا پر از مراکز خرید و دیدنی است که شما می توانید خرید های هیجان انگیزی را از این مراکز خرید انجام دهید. شما می توانید روز سوم سفر خود را به خرید اختصاص دهید. همچنین می توانید به بازارهای هفتگی این شهر نیز سری بزنید و کلی سوغاتی های دست ساز و محلی تهیه کنید. از بهترین مراکز خرید آنتالیا می توان به :
و... اشاره کرد.

بهترین رستوارن ها و کافه های آنتالیا
بعد از بازدید از جاذبه های تفریحی، گشت و گذار در مراکز خرید و حتی بعد از تخلیه آدرنالین، خوردن یک غذای عالی می تواند روز فوق العاده ی شما را، تکمیل کند. شما در سفر به شهرهای ترکیه، نباید در خوردن غذا صرفه جویی کنید و باید بهترین و خوشمزه ترین غذاهای ترکی را نوش جان کنید. خوشبختانه شما گزینه های زیادی برای صرف غذا در شهر زیبا و ساحلی آنتالیا دارید. آنتالیا مملو از رستوران های خوب و لوکس می باشد البته نباید به هیچ عنوان در تور ارزان قیمت آنتالیا، رستوران های محلی آن را از دست بدهید و برای صرف یک غذای سنتی باید سری به این رستوران ها، در محله های قدیمی شهر بزنید. بهترین و معروف ترین رستوران های این شهر می توان به : 
و... اشاره کرد. البته می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از صفحات زیر نیز بازدید نمایید:


رویداد های مهم در شهر زیبای آنتالیا
آنتالیا یکی از مهم ترین شهرهای گردشگری در کشور ترکیه می باشد که سالانه میزبان میلیون ها گردشگر در طول سال می باشد. به خاطره جذب هر چه بیشتر گردشگران، رویداد های فوق العاده ای در طول سال در شهر زیبا آنتالیا برگزار می شود که شما می توانید جوری برای سفر خود برنانه ریزی کنید که بتوانید در زمان برگزاری این رویدادها، در این شهر باشید تا بتوانید یک سفر فوق العاده را برای خود رقم بزنید. برای اطلاع از رویداد های مهم آنتالیا می توانید از صفحات زیر بازدید نمایید: 
خوشبختانه شما در سفر با تور آنتالیا نوروز 99  می توانید با پرواز مستقیم به این شهر سفر کنید و لازم نیست شما پرواز خود را تعویض نمایید. فرودگاه بین المللی آنتالیا جز بهترین فرودگاه های ترکیه می باشد که میزبان گردشگران زیادی در طول سال است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر